Návod na Final Fantasy X: Síně zkoušek

Final Fantasy X

Síně zkoušek jsou sice povinnou součástí hlavní dějové linky, ale skrývají v sobě i trochu tajemství v podobě tajných truhel, ke kterým se dostanete jen pomocí orbu zkázy. V každém chrámu je jedna taková truhla. Někdy v ní naleznete lákavou odměnu, někdy trochu méně, ale ve skutečnosti nejde tak docela o jejich obsah. Při otevření truhly totiž zároveň zlomíte jednu z pečetí na tajemné bráně v chrámu Baaj. To je místo, kde se Tidus poprvé objevil na Spiře. (Ty potopené trosky, na mapě je lokalizujete pomocí volného hledání. Přesné souřadnice naleznete v části o mapě světa.) Jakmile otevřete všechny truhly a zlomíte pečeť brány, získáte přístup k nesmírně mocnému aeonovi - Animě. Jen pozor, pokud vše nevyřešíte při první návštěvě chrámu, můžete později narazit na temné aeony, kteří jsou tak silní, že si s nimi dost možná neporadíte.


Návod

Síně zkoušek v Besaidském chrámu
Lokace: Ostrov Besaid Odměna v truhle: Žezlo moudrosti Aeon v chrámu: Valefor

Síně zkoušek v Kilickém chrámu
Lokace: Ostrov Kilika Odměna v truhle: Rudá páska Aeon v chrámu: Ifrit

Síně zkoušek v Djosejském chrámu
Lokace: Djose Odměna v truhle: Orb magie Aeon v chrámu: Ixion

Síně zkoušek v Macalánském chrámu
Lokace: Macalánie Odměna v truhle: Orb štěstí Aeon v chrámu: Shiva

Síně zkoušek v Bevellském chrámu
Lokace: Bevelle Odměna v truhle: Orb HP, Rytířské kopí Aeon v chrámu: Bahamut

Síně zkoušek v Zanarkandském dómu
Tyto síně zkoušek se mírně liší, protože orb zkázy nemůžete vyřešit ihned, ale musíte se sem kvůli němu vrátit později. Na obrazovce v místnosti 1 a později v místnosti 2 máte vždy znázorněno, na které dlaždice máte šlápnout. Pokud uděláte chybu, vše se zresetuje a musíte zadání dělat znovu. Využijte obrázek níže, abyste si úkol trochu usnadnili. Jakmile v místnosti 2 splníte zadání, vraťte se do místnosti 1 a tam aktivujte jeden ze šesti podstavců. Každý aktivuje nové zadání. Poslední dva, které se nacházejí uprostřed, vyžadují vložení orbu. Orby naleznete v místnosti 2 u monitoru se zadáním. Po splnění všech zadání se v místnosti 2 aktivuje výtah. Zabijte strážce a pokračujte dál v příběhu. Jakmile se dostanete na vzducholoď a mapu světa, což bude chvíli poté, můžete se sem vrátit a dokončit úkol s orbem zkázy dle videa níže.
Mapa Spiry
Lokace: Ruiny Zanarkandu Odměna v truhle: Žezlo autority Aeon v chrámu: Poslední aeon

Chrám Baaj
Lokace: Chrám Baaj Odměna: Anima Aeon v chrámu: Anima

Zdrojem těchto informací je finalfantasy.wikia.com.
Tato sekce vznikla jako bonus k našemu překladu pro Final Fantasy X. Je zakázáno kopírovat texty a grafiku.